Müşteri Hizmetleri
Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta, telefon veya canlı sohbet yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- İade şartları nedir?

Alıcı, on dört gün (14) içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bu maddeye göre cayma bildirimi gönderen Alıcı, cayma bildirimi ile birlikte ve/veya aynı 14 günlük süre içinde kendisine teslim edilen ürünü faturasıyla birlikte, Noni’ye iade etmekle yükümlüdür. Bu durumda ürün bedeli yapılan ödeme şekline göre, ürünün Noni’ye ulaştığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde, herhangi bir faiz söz konusu olmaksızın, Alıcı’ya iade edecektir.

2- İade Kabul Edilmeyen Durumlar nelerdir?

Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi gereğince Alıcı, sipariş konusu mal/ürünün ambalajını açmış ve kullanmış ise cayma hakkını kullanamaz. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri ancak ambalajları açılmamış ve kullanılmamış ise cayma hakkına konu edilebilir. İade orijinal kutu/paket ile birlikte yapılmalıdır. Kullanılmış, tahrip edilmiş ve orijinal kutusu bozularak yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

3- Ürünüm kusurlu, hasarlı eksik ulaştı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
 

Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan önce, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz. Müşteri hizmetlerini arayarak (0850 242 23 56) ya da merhaba@noni.com.tr adresine yaşadığınız sorunu yazılı olarak bildirerek bizleri durumdan haberdar ediniz. Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik ürün bildirimleri, firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.