Alıcı, on dört gün (14) içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkına sahiptir. Bu maddeye göre cayma bildirimi gönderen Alıcı, cayma bildirimi ile birlikte ve/veya aynı 14 günlük süre içinde kendisine teslim edilen ürünü faturasıyla birlikte, Noni’ye iade etmekle yükümlüdür. Bu durumda ürün bedeli yapılan ödeme şekline göre, ürünün Noni’ye ulaştığı tarihten itibaren 10 (on) gün içinde, herhangi bir faiz söz konusu olmaksızın, Alıcı’ya iade edecektir.
Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesi gereğince Alıcı, sipariş konusu mal/ürünün ambalajını açmış ve kullanmış ise cayma hakkını kullanamaz. Kozmetik ve kişisel bakım ürünleri ancak ambalajları açılmamış ve kullanılmamış ise cayma hakkına konu edilebilir. İade orijinal kutu/paket ile birlikte yapılmalıdır. Kullanılmış, tahrip edilmiş ve orijinal kutusu bozularak yeniden satılabilirlik özelliğini kaybetmiş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
Kargo şirketi tarafından teslim edilmek istenen paket/koli; yırtık, ezilmiş, açılmış veya ıslak ise teslim almayınız. Kargo formunu imzalamadan önce, kargo görevlisinden “kargo hasar tutanağı” talep ediniz. Müşteri hizmetlerini arayarak (0850 242 23 56) ya da merhaba@noni.com.tr adresine yaşadığınız sorunu yazılı olarak bildirerek bizleri durumdan haberdar ediniz. Tutanak tutulmadan teslim alınan, hasarlı ve eksik ürün bildirimleri, firmamız tarafından değerlendirilmemektedir.